Subject: Re: Kutsetegevuse statistiline aruanne
From: "Jekaterina Rjabuhha" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Fri, 2 Feb 2024 17:20:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Käesolevaga edastan statistika:

Eesti keele-vene keele vandetõlk Jekaterina Rjabuhha tegi 2023. 
kalendriaastal kokku 1 tõlke eesti-vene keele suunal. Vandetõlk kinnitas 
kokku 1 dokumendi koopia õigsust.

Lugupidamisega,

Jekaterina Rjabuhha

On Tuesday, 23. January 2024 at 11:40, Rina Sillandi <[email-masked]> 
wrote:

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10 
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile 
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning 
ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.